• მომხმარებელი ვალდებულია შეკვეთის გაფორმებისას ზუსტად მიუთითოს საცხოვრებელი მისამართი და საკონტაქტო ინფორმაცია შეცვლა/თანხის დაბრუნება/ანაზღაურება
• პროდუქციის მიღებისას, კურიერის თანდასწრებით გახსენით და შეამოწმეთ მათი მთლიანობა და ჰერმენტულობა, წინააღმდეგ შემთხვევაში კომპანია უარს განაცხადებს პროდუქციის შეცვლასა ან თანხის დაბრუნებაზე
• დაზიანებული პროდუქტის შემთხვევაში კომპანია დამატებით ანაზღაურებს საკურიერო ხარჯებს და შენაძენის ხელახალი მოწოდებისთვის იყენებს 7 სამუშაო დღეს
• იმ შემთხვევაში, თუ მომხმარებელი ვერ მიიღებს შეკვეთას დათქმულ ვადებში, აქვს უფლებამოსილება მოითხოვოს თანხის დაბრუნება. თანხის დაბრუნება განხორციელება არაუმეტეს 2 სამუშაო დღის განმავლობაში
• ჩვენ პასუხისმგებლობას ვიღებთ თქვენი პირადი ინფორმაციის კონფიდენციალურობაზე